California Roadtrip - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mark Eyndhoven - WaarBenJij.nu California Roadtrip - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Mark Eyndhoven - WaarBenJij.nu

California Roadtrip

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

21 Mei 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

De dag na china town waar ik het over had in mijn vorige blogpost zijn we naar Japan town gegaan wat weer een andere wereld was, hier hebben we de dag doorgebracht. Eerst hebben zijn we naar de film gegaan in de relaxste bioscoop waar ik tot nu toe in ben geweest het sudnance kabuki theatre hier hebben we the amazing spiderman 2 gezien waarvan ik niet veel van zal verklappen behalve dat het een goede film is. Na de film hebben we rond gelopen, leuke japanse winkeltjes bekeken en uiteindelijk hebben we besloten om Sushi te eten bij een klein restaurant.

Fishermanswarf, Golden-gate en Tea Garden.

De meest interessantste delen die wij nog gezien hebben zijn deze 3 dingen, fishermanswarf en The golden gate hebben wij in een dag gedaan we hebben de hele dag gelopen om beide te bekijken eerst zijn we naar Fishermanswarf gegaan wat echt cool was, vanaf hier kon je goed Alcatraz zien en er waren leuke wel (te) dure winkeltjes en eettentjes een van de leukste dingen aan Fishermanswarf waren de zeeleeuwen die er bij pier 39 lagen ze lagen gewoon te genieten van de zon en de aandacht.
Uiteindelijk zijn wij door gelopen naar the Golden-gate bridge wat een heel indrukwekkend uitzicht is en weer helemaal over de heuvels van San Francisco naar het appartement teruggelopen.

Een van de laatste dingen die op het programma stond was de Tea Garden een relaxed plekje midden in het park met planten uit het oosten het was een heerlijke dag die dag en dat maakte het alleen maar mooier om in het parkje rond te hangen.

De kampervan ophalen en ROADTRIP!!!

10 mei zijn we onze kampervan op gaan halen bij de opgegeven locatie toen hadden we als eerste stop Prunedale een dorpje langs de snelweg waarbij de eerste camping geplanned stond. De eerste camping was bijna meer een parkeerplaats met een zwembad. We hadden er 2 nachten geboekt dus na een koude nacht(het koelde nogal af snachts) zijn wij naar Monterey en Carmel gegaan 2 stadjes bij de kust die weer totaal anders waren als de grote steden waar wij al geweest waren, de twee stadjes waren ook heel verschillend van elkaar Carmel (waar Clint Eastwood burgemeester van geweest is) was meer voor wat rijkere mensen met strandhuisjes. Terwijl monterey meer een havenstadje was.

De dag er op zijn wij doorgereden naar Oceano de volgende plaats waar wij een camping hadden geboekt om hier te komen zijn wij over de pacific coast highway langs de kust gereden tot Oceano. Dat was een van de mooiste ritten die ik ooit gemaakt had, uiteindelijk aangekomen op de camping was het een leukere camping als die in Prunedale dat was ook niet heel moeilijk. De camping zat tegen de duinen aan en die zijn we de dag van aankomst nog in te lopen we zijn niet tot de zee gelopen want het was toch net iets te ver.
Hier hadden we ook 2 nachten en we zijn de dag die we er hadden in Oceano besteed, alleen was daar niet geweldig veel te doen het had een strand en dat was het enige wat het te bieden had.

De laatste verblijfplaats was in santa paula maar voordat we daar aankwamen zijn we eerst naar Santa Barbara gegaan het was alleen echt heel warm. (37 graden)
De laatste camping was de beste naar mijn mening de douches zagen er goed uit, het had veel groen en had zelfs pauwen als waakvogels! Omdat we er maar een nacht bleven voordat wij in de vroege ochtend doorreden hebben we niet veel meer gedaan.

Over ons avontuur in Los Angeles schrijf snel een stukje.
Foto's volgen ook weer snel.

• 21 Mei 2014 - 10:10

Dad:

Hi Son,

prachtig maat, ik denk dat de roadtrip het indrukwekkends was.fijn om zo op de hoogte te blijven, laten we snel even skypen. ik dacht op een foto ( star troopers) te zien dat je je baard geschoren had, ik elk geval wil je graag weer eens zien.

big hug

dad

• 21 Mei 2014 - 10:35

Rianne:

Hi Mark,
    Leuk om weer wat te lezen over je avonturen. We whatsappen wel, maar dat is meestal over huis-tuin-keukendingen zoals het weer en zo.
    Leuk zo'n tochtje met een campervan, een beetje het camping-gevoel, heerlijk. Dat lijkt me ook erg leuk om te doen. Misschien dat ik pap nog eens kan overhalen om samen met mij zo'n tochtje te maken. ;-))
    veel plezier op jullie verdere trip en ik kijk al uit naar je foto's.

xxx
    mama

• 21 Mei 2014 - 11:05

Michelle Van Eyndhoven:

Brother!

Klinkt weer leeeukk! Jij hebt het wel goed naar je zin daarzo lees ik. Ik ben nog steeds jaloers, volgende keer neem je mij maar mee haha.
    Geniet er van, tis zo voorbij.

spreek je snel weer xxxx

• 21 Mei 2014 - 19:05

Oma En Opa:

Hallo lievert, Fijn weer iets te horen! Wat een belevenis met zon kamper
    We zijn weer benieuwd naar jullie fotos Dikke kus